Uwaga właścicielu sklepu internetowego! Jeśli chcesz radykalnie zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie i nie dać się konkurencji to może być najważniejsza wiadomość jaką przeczytasz... 
"Przejmij kontrolę, zdobądź nowych klientów i zwiększ sprzedaż 
w Twoim sklepie internetowym 
nawet o 300%...!
zanim zrobi to Twoja konkurencja!"
Zabójczo skuteczna i prosta strategia Adwords dla sklepu internetowego
  •  Kompletny kurs video prezentujący każdy etap krok po kroku - nic nie pozostaje niedopowiedziane
  •  Wszystkie czynności - zobacz i wykonaj
  •  Bezcenne listy konktrolne dla Ciebie i Twoich pracowników
  •  Upewnij się, że Twój sklep ma wszystkie niezbędne elementy
  •  Dowiedz się jak zwiększyć zysk z każdej wizyty, wprowadzając drobne zmiany w Twoim sklepie
Instytut Cyfrowego Marketingu
Piotra Michalaka i Michała Witkowskiego
prezentuje
"Zabójczo skuteczna i prosta strategia Adwords dla sklepu internetowego"
Mariusza Pryszczewskiego
eksperta Instytutu Cyfrowego Marketingu
magika Adwords dla sklepów internetowych
współpracującym z ponad 50 sklepami internetowymi
DOWÓD?
"Pieniądze wydane na reklamy w Adwords to jedna z najlepszych inwestycji reklamowych w moim życiu. 

Reklama w Adwords przynosi nam kilkadziesiąt zamówień dziennie!

Co miesiąc zwiększamy inwestycje w ten kanał reklamowy.

Dzięki szczegółowym raportom wiemy dokładnie, które reklamy są skuteczne i które przynoszą nam najlepsze efekty.

Od trzech lat współpracujemy z Mariuszem i jego zespołem. Polecam go z całą odpowiedzialnością" 
Jarosław Grebluk
Prezes ePłytki.pl
Dariusz Zalewski
Współwłaściciel Standar.pl
"Kiedy zaczęliśmy korzystać z reklam Adwords szybko okazało się, że sklep internetowy to prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy.

Okazało się, że naprawdę można sprzedać dużo nawet tak trudnego towaru jak mój, czyli odzież wizytowa dla chłopców.

Dlatego szybko zwiększyliśmy budżety zaangażowane w ten kanał reklamowy.  

Mimo, że nasz produkt jest bardzo sezonowy, to dzięki temu, że kampanie są prowadzone bardzo profesjonalnie - prowadzimy je z bardzo dobrym skutkiem cały rok. 

Jeśli macie sklep internetowy i myślicie o reklamie Adwords, to możecie być pewni, że Mariusz Pryszczewski wie jak to się robi i mogę go polecić w ciemno. Ja pracuję z nim już 3 lata!
Wszystkie elementy jakie musisz mieć ZANIM zaczniesz korzystać z Adwords
  •  Wymagania techniczne które musi spełniać sklep internetowy, aby uruchomić dla niego kampanie produktowe w AdWords
  •  Jak podnieść zyskowność każdej kampanii wprowadzjąc kilka prostych zmian w Twoim sklepie?
  •  Pozatechniczne czynniki wpływające na skuteczność kampanii.
Jak ustawić wszystkie śledzenia i konwersje... żebyś dokładnie widział każdą sprzedaż
  •  Co i jak ustawić w  Adwords - śledzenie konwersji
  •  Co i jak ustawić w Google Analytics?
  •  Jak to połączyć aby działało idealnie, bezszelstwie i pokazywało Ci na bieżąco czy zarabiasz czy tracisz? 
Spojrzenie strategiczne - co chcesz osiągnąć i jak to zrobić
  • Kompletny przewodnik video krok po kroku, który może wdrożyć nawet osoba, która nigdy nie korzystała z Adwordsa ani razu!
  •  Spojrzenie strategiczne, ale także konkretne kroki
Pelne omówienie dostępnych opcji
  • Jakie reklamy wybrać?
  •  Czym się kierować i jak połączyć poszczególne formy reklam w zwartą i dobrze naoliwioną maszynę
  •  Zalety i wady/ograniczenia poszczególnych form reklamy
Od czego zacząć i jak zwiększać skalę
  • Jakie frazy sprzedają, czyli podstawa do budowy skutecznych kampanii.
  •  Budujemy wstępną listę wykluczeń dla kampanii produktowych i reklam dynamicznych (Excel + AdWords)
  •  Budujemy listy remarketingowe (AdWords - praktyka)
  •  Budujemy kampanie produktowe (AdWords - praktyka)
  •  Budujemy kampanie reklam dynamicznych (AdWords - praktyka)
  •  Budujemy kampanie remarketingowe na porzucony koszyk
Analiza i optymalizacja całości
  • Na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę
  •  Co monitorować i jak często
  •  Co robić jeśli coś nie działa jak trzeba... pierwsza pomoc
  •  Jakie wnioski wyciągać z kampanii
Wszystko co musisz wiedzieć
  • 32 nagrania video dokumentujące każdy etap pracy nad kampanią
  •  7,5 godziny nagrań video
  •  10 list kontrolnych wspieracjących każdy etap prac
10 list kontrolnych dla Ciebie 
i Twojego zespołu
  • Checklista wymagań technicznych
  •  Checklista przydatnych cech sklepu (nie są to wymagania krytyczne, ale  poprawiają skuteczność kampanii)
  •  Checklista pożądanych cech asortymentu sklepu, które wpływają na opłacalność kampanii (nie są to czynniki krytyczne, ale im więcej tych cech spełnia Twój sklep, tym większa szansa na powodzenie kampanii)
  •  Checklista – infrastruktura do budowy kampanii
  •  Checklista – konwersje i mikrokonwersje
  •  Checklista – zawartość i konstrukcja strony
  •  Checklista – lista wykluczeni
  •  Checklista – budowa kampanii
  •  Checklista – wspólne ustawienia kampanii
  •  Przykazania – optymalizacja
Zapisy zakończone
Zapisz się na listę oczekującą i zobacz nagranie szkolenia 
Wyobraź sobie, że wreszcie mógłbyś sprawić, że Twój sklep internetowy zacznie NAPRAWDĘ zarabiać... 

...każdego miesiąca wpadnie do Ciebie setki NOWYCH klientów, zwiększysz zyski i ustabilizujesz biznes... 
Ile to byłoby dla Ciebie warte?
Jak zmieniłoby to Twoje życie? 
BONUS #1 - 60 dni Trade Watch
Trade Watch o wartości 1200 rocznie  za darmo! 60 dni bezpłatne konto indywidualne w wersji Enterprise!
NAGRANIE VIDEO Jak z niego korzystać (58 minut)

BONUS #2 - 30 dni Call Tracker
30 dni darmowych testów systemu CallTracker do sprawdzania źródeł połączeń telefonicznych do Twojego sklepu o wartości 300 zł. Niezbędne rozwiązanie, jeżeli klienci dzwonią, zanim kupią produkt.
BONUS #3 - 30% zniżki na SemStorm
Rabat 30% na pierwszy miesiąc na system SemStorm - software, który ujawni wszystkie tajemnice reklamy Twoich konkurentów!
BONUS #4 - 2 zamknięte webinary!
Dostęp do 2 zamkniętych webinarów, na których odpowiem na indywidualne pytania - tylko dla klientów!
Odpowiemy na każde pytanie i ujawnimy wszystkie sekrety najskuteczniejszych kampanii!
BONUS #5 - specjalistyzne triki
Jak ustawić 2-torową, zaawansowaną reklamę produktową?  Wideo, w którym pokazuję ustawienia reklam produktowych, których uczy Google na zamkniętych szkoleniach dla agencji!  

BONUS #6 - listy kontrolne
Listy kontrolne poszczególnych etapów konfiguracji kampanii. Możesz przekazać pracownikowi i sprawdzić czy zrealizował każdy element! Każdy etap rozpisany krok po kroku 
Podsumujmy...
W sumie wartość wszystkich elementów to: 3 682 zł rocznie
Dziś możesz uzyskać dostęp do całego pakietu za ułamek tej kwoty... 
Dlaczego...?
Tworząc AdWords Master  E-commerce chcemy wraz z Tobą stworzyć NOWĄ JAKOŚĆ! Chcemy abyś uczetniczył w tym projekcie i razem z nami współtworzył go!

To nasza odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie zgłaszane przez przedsiębiorców. 

Nie chcemy tworzyć kolejnych szkoleń... chcemy wyposażyć przedsiębiorców i ich pracowników w niezbędną, aktualną wiedzę i wsparcie, które pozwoli im rozwijać biznes, zwiększać zyski i pchnie ten kraj do przodu. 

Naszym celem jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z ludźmi, którzy poważnie podchodzą do sprzedaży i marketingu. 
997 zł
jednorazowo - brutto 1226,31 zł
To ten moment, aby zarezerwować sobie tę doskonałą okazję w tej wyjątkowo, niskiej cenie... 
Sprawdź bez ryzyka!
Aby ułatwić Ci decyzję całe ryzyko biorę na siebie...
Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że to nie jest dla Ciebie
napisz do mnie e-maila,
a oddam Ci 100% pieniędzy,
bez zbędnych pytań. 

Tak, wiem... wiele osób zastanawia się jak to możliwe...

Są dwa powody, dla których to robię:

Po pierwsze - jesteśmy pewni jakości tego, co proponujemy... 
opinie klientów potwierdzają to...

Po drugie: mam ogromny szacunek do Ciebie i moich klientów. 
Jeśli uznasz, że wiedza, którą przekazuję nie jest warta Twoich pieniędzy,
to nie chcę Cię wiązać w żaden sposób... 

Uważam, że to jest fair. 

Zobacz, przetestuj - w 100% bez ryzyka.

Masz 14 dni na zwrot inwestycji! 
Pamiętaj! Nic nie ryzykujesz... 
masz 14 dni na zwrot pieniędzy
Pomoc i uwagi proszę kierowąc na adres:
pomoc [et] InstytutCyfrowegoMarketingu.pl
Instytut  Cyfrowego Marketingu, 2017
Instytut Cyfrowego Marketingu
 
Instytut Marketingu sp. z o.o. 
ul. Kościuszki 10 lok. 2 
10-502 Olsztyn 
NIP: 5833147020